Thursday, March 31, 2011

buat2 busyy

ayat di atas adalah ayat helah bela diri ya..hahah..sebenaqnya mimaliplamsin....

rasa dah lama tak update...sampai sue pun dah shoutmix suruh update yer...saya bz..buat2 bz...hari isnin hari tu kan rahman mai...so saya tak sempat langsung nak beradap depan computer nie..sebabnya tuan kecik dan tuan besaq conquer sokmo..hadoiii...tak pa tak pa beralah....tp yang nak hangin adalah tuan besaq yang tak reti nak beralah untuk anime ye....hissshh...5 hari lepas ye kata dah nak habis dah episode one piece...memang habis dah pun..alih2 dia p bukak pulak  naruto shipuden kejadah plak..so episod rebut merebut laptop akan sentiasa berlaku gamaknya

cerita selasa..saya meeting sampai lebam..rugi masa oiii balik lambat time rahman ada....

cerita rabu adalah saya pindah bilik...saya duduk tepi bilik bos..saya juga akan meninggalkan UPK mulai esok 1 april 2011..saya berdiri sendiri di unit saya sendiri..selamat tinggal UPK...jasamu dikenang..selamat tinggal ibh-sue...nanti kita pop up saja lah yer...sila ke bilik kaunseling saya ya sekiranya nak membuat sesi peluahan rasa...hahha...saya sampai rumah kui 8pm..sib la lauk semalam ada lagi..so goreng teloq sorang sebiji..okie settle...saya meroyan teringatkan anak yang balik petang kelmarin..dia tak mau naik keta...n nangis2..tuan beloq nangis sepuasnya on the way tu kerja...mlmnya dua makhluk ini tak tahu arah nak buat apa..sorang melalak2..sorang lagi duk nangis tingat anak..lepas tu mula la tuan belog gatai nak tanya tuan besaq

saya : abang rasa sapa mati dulu antara kita..abang ka wa?
tuan besaq: ermm abang...(sambil buat muka sememey)..abang kan lelah....
saya: oh...( dalam hati..okie jg mcm tu sebab kalu aku mati dulu musti tuan besaq kawen lain..anak2 camna?)
saya: kalu wa mati dulu abang kawen lain dak??
tuan besaq: kawin..(hooiih..nie laju sungguh ye jawab)
saya: eeeee jahatnya jawapan...sampai hati dah pikiaq nak kawen bila wa mati ..eeee jahat aaa abang nie(hambiikkk ko..gatai lagi nak tanya...lepas tu kelepiaq dalam hati tak leh terima jawapan tuan besaq)...
tuan besaq: kalu abang mati wa kawen lain dak?
saya: sorry wa nak kawen lain...bukan mcm abang...dan2 nak cari pengganti ...wa tak sanggup anak2 dapat ayah tiri..
tuan besaq: ya ka nie....
saya malas nak sambung sebab saya sangat mendidih hati dan kelepiaq mendengaq jawapan tuan besaq...baru padan muka...

cerita khamis adalah saya mengemas bilik saya yang besaq kelemboi itu sehinggakan klien masuk bilik semak utk buat sesi..malas nak cancel appt....belasah ja lah...so pukui 8.15pm baru sampai rumah..balik rumah tengok tuan besaq tengah sembahyang maghrib...ye dah bersiap..habis sembahyang tuan besaq tanya "kata nak p ikea..semalam beriya2 sangat...saya degan muka poyo menjawab.."tu semalam..bukan hari nie"..hari lain plak lah....
kenapa nak p ikea???sebab nak p hias bilik besaq kelemboi kat opis tu...bos kata "buat la apa nak buat..asaikan gune budget sendiri"..baiikkk bosss..jangan terkejut sudah yer boss...

cerita khamis juga....tuan belog rasa nak hangin lintang dengan tuan besaq sebab dia sangat ketegaq nak p klinik check...semalam tuan belog telah menebulizekan tuan besaq..tetiba kena asthma plak..lately tiap2 hari dia semput....n gna inhaler 2 3 kali sehari..pelik juga la sebab history kesihatan ye ta dak la semput...sekaranag nie mcm terbalik kot dah..dulu tuan belog asthma dan alergic..sekarang nie tuan besaq punya turn..ohh maybe Allah nak bagi ye rasa juga kot apa yang penah wife ye alami....apabila tuan belog duk berulang kali suruh p klinik...mula la tuan besaq dan dan tu rasa kena push..hooiiihh i care for u n please dont be so stubborn boleh??? td lepas makan ye kata nanti dia pikiaq dulu..eeeyy..yang tu punnak kena pikiaq kaa...egoo sungguh la makhluk nie...

p/s: saya sangat jeles..esok dan isnin tuan besaq compulsary leave..saya bekerja..uwaaa...
 ABDURRAHMAN...ibu counting days utk sayang ibu nie masuk 2 year old....ibu nak buat kek mickeymouse tp kat mana plaknak cari pembakar bentuk mickey..sapa bleh suggest angkat tangan??
lagi 6 hari rahman nak masuk 2 tahun..nank beli apa a gamaknya...ayah ye bukan bagi sangat beli2 mainan nie :(

No comments: