Monday, April 18, 2011

tercuti...

yaa...saya tercuti satu hari penuh....sepatutnya nak cuti pagi sahaja....rupanya terpenuh...kenapa..sebab anak ibu maii..yeaaa....hari sabtu kui 8pm.wan,tok n rahman sampai...hmmmm..hilang sat meroyan nie....memang best sangat2 la...padahai rahman balik aloq setaq hari khamis lepas...tup tup sabtu malam leh jumpa anak ibu...fuuhhh..heaven..toceyyy wan n maktokkk...

rambut rahman adalah huru hara sebab dia duk tak diam time maktok potong..hahhaha...tp comeeiii..curly ada lagi....

sepanjang 2 hari memang melayan rahman sahaja.dia sangat la manja..sejak 2 tahun nie memang dia manja n fregile...tak leh aippp skit..nak sebek aje...tp lasak ye ya rabbi...tp budak2 kan....memang mcm tu...so orang sekliling..sila sabaq...:)

rahman dah balik kui 3.30pm td....ohhh dia sangat excited oo naik keta...eksyenn tui td....siap babai bagai....tp on the way maktok call..n cerita about rahman....sebak la pulak...maktok kata rahman mcm meragam...maktok aiiippp sebab dia noti..sebek n cry..pastu amik tudung maktok nak tutup muka..merajuk...ibu kata maybe dia rasa missing sebab wa layan apa yang dia nak without jemu...the sedih part kan...dia buka iphone maktok cari gambaq n bila sampai gambaq ibu ye...dia biaq saja gambaq tu on...adoiii sedih rasa...dah la lepas rahman balik rasa sunyi mcm hapa lagi...memang worth it saya tercuti harini..anak ibu nie makin besaq...n makin cerdik n makin manja dengan ibu walaupun kita berjauhan...bukti kata2 orang2 sekeliling tu salah kan nak!!!>>>sekarang saya dah meroyannnn tahap gaban..:(((

tuan besaq tidak berapa setuju saya tercuti...biasa la pekerja kilang..mana leh cuti..saya yang menurut perintah di gomenservis..so boleh la cuti bila2 masa sahaja...masuk pintu rumah aje td tuan besaq tanya

tuan besaq : haaa...cuti?
me: of course..sambil senyum mcm kepah buruk
tuan besaq: sedap2 aje cuti..nanti bukan nak cuti lama ke bulan 5..pastu nak raya lagi..pastu bla2..
me: ermmmm...(dalam hati..jeles la tu yang duk bebel)....banyak lagi cuti..tak paaa (nak jawap juga tu)

okie la tak dak idea dah weii..meroyan sangat2 nie..otak tak senter langsung

p/s:saya rindu family adik saya di doha...
     rahman.....ohhh rahmaaannnn......

No comments: