Tuesday, June 21, 2011

Happy belated ayah's day...

haissshhh....nie dia tuan belog yang sangat ketinggalan zaman...sebenaqnya time father's day hari tu kan...konon nak buat la video cliping mcm buat kat ibu..Tajuk dia "My Heart Ayah..with luv...memandangkan lappy memang koma yang tidak berkesudahan...so akhirnya...hanya wish melalui SMS sahaja..kalu telepon sah2 merambu ayaq mata bila bercakap..so untuk mengelak dari merambu ramba ngan ayaq mata... SMS sahaja..tetapi merambu ramba juga membaca SMS ayah yang shahdu..adoiii sedihhhh....terkesan di hati oiii

To My heart Ayah....

Jutaan terima kasih atas segala2nya....dari sebesar 2 jari tangan..sampai selebaq betih mak gajah ayah membesaqkan wa dan adik beradik yang lain..terima kasih banyak2 atas doa ayah sepanjang kehidupan wa dari kecik sampai di saat ni..pengorbanan ayah tu memang tak terbalas...dari segi wang ringgit...sekoyan dah habis utk anak2 aja..cakap ja nak apa..semua dapat kan...sampai cucu2 termasuk rahman pun lani dah pandai..nak apa2  p kat wan kan..(rahman buat mcm tu selalu..ibu godammm....tp kalu ngan wan..ibu kalah..hehehe)jutaan terima kasih lagi sekali....Allah sahaja yang membalas segalanya untuk ayah..

Ayah yang wa sanjungi...
sekarang nie wa dah hidup berkeluarga..berkerjaya....nasihat ayah akan sentiasa tersemat dia hati...terima kasih atas nasihat ayah....terima kasih ayah kerana sampai saat ni masih lagi mahu bersusah payah untuk anak2 walaupun semuanya dah berkahwin...terima kasih ayah kerana samapi saat ini masih mahu berpecah kepala memikirkan hal kesenangan keluarga kita...jutaan terima kasih ayah kerana sehingga ke detik ini ayah masih mahu menjadi BURNING CANDLE untuk keluarga ini..ohh ayah..mulia sungguh hati ayah..semoga beribu ganjaran Allah akan perolehi di alam yang kekal. Kebertanggungjawaban ayah buatkan wa selalu berfikir tentang kehidupan...kehidupan yang penuh dengan amanah...... Ketabahan dan kecekalan ayah membuatkan wa berfikir hidup tidak semudah yang disangka...memang benar kata ayah " we r survival"..

Ayah kuat kerana Allah telah hantaq ibu di sisi ayah kan..terima kasih ibu kerana sentiasa bersama ayah dalam senang dan susah..(ehh..terlari tajuk)..

Ayahku sayang...
words cannot describe how much i appreciate u...how much i love u n how much i care for u...but deep in my heart only Allah knows...wa sayang ayah setulus hati...U are the greatest Ayah that Allah ever bestowed  me.. Alhamdulillah...Ya Allah...kurniakanlah ganjaran yang melimpah ruah kepada Ayah kerana telah membesarkan aku dengan penuh kasih sayang dan tanggungjawab...amin...I love u Ayah sayang.....

with love
wa

No comments: