Saturday, May 14, 2011

lappy dah rosak....

haaaa ...lappy dah rosak....ermmm tak tau la pasai paa...on tp tak dak apa2....adoii..petang semalam bukak dia kata apa tah..lepas tu saya gatai pililh start normally..(comp...recommend benda lain...)hambikk...padan muka..sampai lani screen gelap gulita..so abis la semua orang mati kutu.....temasuk rahman yang obses mickey waff....tuan besaq lagi la mati kutukan..saya sekarang di aloq setaq...ikut ayah n ibu balik..esok seperti biasa naik bus.....harap2 beribu2 gambaq dalam tu tak hilangg..kalu hilang..uwaaa teriak tak berlagu la saya..sapa tau nak pokbaik lappy kat mana..angkat tangan....

actuallykan..jumaat malam tu kan..maktok telh acah2 rahman kata lappy rosak...masin mulut maktok (sebab makan garam dulu sampai boder darah tinggi..opsss....ampun tok...dushhh sekali....)memang rosak ..hahahha...(maktok...sila kata esok lusa anak ibu jadi jutawan...panggg lagi...)maktok acah sebab ibu rahman tak reti control masa tidoq anak ye..(biasa la part time mother...mana reti kan..buat anak excellent..beranak very good...jaga anak...tetttttttt)....rahman p kl hari isnin lepas...tu pun kui 5 pagi sampai rumah saya...kereta ayah rosak kat tapah dan tuan besaq dengan baik hatinya...(tima kasih tuan besaq...luv u much...)p tapah amik...maka dua makhluk nie..mengantuk la p keja...tuan besaq leh rehat the next night ..tp saya berjaga  layan rahman tengok mickey sampai 3.30am...next night improve skit kui 2.30pg..tp malam seterusnya mata saya tidak dapat tahan...mcm ada gum melekat...seksa tui drive...balik keja..saya belasah tidoq sampai maghrib...tq makok masak siap2...(sayang kat ibu bannyak2)rahman time tu keluaq ngan wan n maktok..apa lagi part time mother nie pun amik la kesempatan....tp saya ngantuk lagi....akhirnya 10.30pm rahman dah lena..yeaaa.....besh2....tu pun struggling 45.min utk ye tewas..

lari dah ari tajuk n3....hmm nampak gayanya....berkurun la nak baiki lappy tu..pakat2 melengung laa 2 makhluk nie nanti....yang paling besh kann....tuan besaq dah tak dapat nak marathon cerita jepun  yea....uuuu heaven..hahah....n3 pun kalu dan update kat opis..TIME REHAT OKIE.....motif capslock kan time opis kenapa???meh nak tolong jawab..saya dah insaf update time bekerja sebab saya duk sebelah bilik bos sekrang ni..kalu bos  tiba2 masuk bilik saya..mamfioso...

lani rahman tengah tengok mickey..kesian wan tengok AF kat ruang tamu..nak tunggu masa rahman tidoq...mata saya dah kelat2 dah nie...rahman tengah shu...lena cepat2 yer nak ...ibu nak belasah tidoq nie...

eh eh terasa rindu plak kat tuan besaq...(galak sungguh la pompuan nie)...padahai 31 jam ja tak akan jumpa...yang tuan besaq skit pun tak rindu kat aku kot ekk....sy saje yang syok sendiri.....saya memang begitu..kesian kan..mcm terencat pun ada....

p/s: kepada para silent reader out there..(perasan nova lagi....blueekkk)....n3 akan terupdate bergantung pada tahap kerajinan saya....nie plak lappy dah koma....tak tahu bila masa nak hantaq dia masuk icu...so sabaq la naa..doa supaya lappy tak kiok....kalu kiok....sadhaqallahul a'zim la jawabnya belog ini...

No comments: