Friday, May 6, 2011

lately i....

lately i....
feel sour.....dunno what went wrong....the relationship goes very well but the sour taste pop up between the line..(apa kejadah plak rasa mcm nie..dushhhh)
hate being suspicious with no reason.... (suspicious tu kena ada kan....at least 0.1% heheh)
am very sensitive and fragile (jawapanya pujuk sendiri la )
am ego too(tang ni tak mau kalah...mana leh sorang ja ego...heheehe)
am emotional imbalance (hormon emo terlebih..)
tend to ponder  the wisdom of being a wife
wonder how is life without  my loved one
wonder have i gave the very best of me to my loved one

wonder have i being a good muslimah
wonder if our loves shed overtime....
wonder how's my dear R and kids live without me....(part nie tak sanggup...kesian anak2 ibu,,,tuan besaq wallahua`lam la kan....tah2 tanah kuboq masih merah dia dah bina masjid baru)
am wierd with my own feeling....why???

p/s: nie entry pesyen apa pun tak tau......ketidakseimbangan hormon yang terkena renjatan....

No comments: