Saturday, September 10, 2011

happy birthday mummy hessa n jemima

Happy birtday a...kak wa sentiasa berdoa supaya allah sentiasa memberkati kehidupan a sekeluarga..diberkati usia yang ada..dan dikurniakan keluasan rrzeki dan kemewahan.insyaallah amin..hari ini adik dah masuk 30 tahun..muda lagi..anak dah 2..(kak sia umoq 32 anak duk sorang lagi..adik saya memang xpress).harini juga mummy hessa dan jemima dah habis pantang..(ya ka a pantang..heheh..balik kb pantang ka lagi.)apa2 pun dah merdeka ek harini...

Saya rasa sedih sebab cik a nie nak balik doha dah 16hb nie..memang tak puas rasa bersama a n anak2.lama sungguh a duk kat umah ibu kan..dari makyong sampai jd slim balik..hehe..tp paling terasa kesunyian adalah ibu.tercinta...hmm bila tengok adegan salam menyalam time a nak balik kb..saya yang meleleh ayaq mata..i can still feel the situation.hukhuk..tp adik saya yg saya syg nie dia amat lah cool...tp dlm hati meraung allah ja yang tau kan..

Okie sekian utk harini...satgi nak p openhouse beberapa buah rumah..sila tadah lemak2 dalam badan yee cikwa..(sebenaqnya nak habaq kata diet saya dah ke lautan pasifik sejak akhir ramadhan).diet nanti2 la..isnin posa..(mulut ja katakan..tp blueek)..

Dah2..nak p mandi manda..tuan besaq keja harini..satgi dia balok tengok wife ye mcm dugong tersadai di tepi pasir mesti ye rebah di gigi pintu..oppss dah merapu meraban dah nie...biasa la meroyan mcm jebon sebab rindu mcm apa lagi kat rahman..

P/s..kak wa syg sgt kat a..tq for being so wonderful sister.i loike
tuan besaq...tq so so much for......i love u so so much dear
kenapa xleh load gambaq ekk...sue tolong sat sy yang tak pandai nie

No comments: