Thursday, September 8, 2011

raya dah habis oii...duit raya tak dpt tp dpt phone baru...

Harini saya baru masuk kerja..ooo sangat bercinta nak tunggu nak sampai time balik.hoiih...keje banyak mcm apa boleh lagi nak malas2..wake up cik wa oii...awatla jadi.mcmni...itu adalah jeritan bos saya utk saya bila saya blurry..

Harini rahman dah pulang..uhuk uhuk uhk..saya dah meroyan..nak dekat 2 minggu rahman dengab saya..debgan cirit biritnya 5 hari..saya enjoy jd surirumah.

Nn3 ini adalah n3 meroyan banyak perkara..meroyan dekat rahman dan tambahan meroyan dapat update n3 guna hadiah paling bernilai dr ibu...ohh ibu wa sgt xcited dapat phone dari ibu..tq so much ibu..tak sangka dapat rezeki..anak ibu ni nak kata kedekut tak langsung tp pesyen sayang kat benda lama...so mulai mlm ni telefon zaman purba yang kalu baling kat gajah pun gajah yang mati dulu tidak akn digunakan lagi..masalah tak terupdate blog pun dah selesai..lappy dah rest in peace okie la kan...yang penting tuan besaq mesti jueles...hahaha...orait nak start menggoreng ketupat.(biasa la org ganu makan ketupt goreng) mlm2 nak makan lagi...padahai kui 8 tg dah makang nasi

No comments: